Avansert søk


Lustrameisterskapen Laurdag 13. April kl 16:30 på Pyramiden

Hei
 
Eg har gleda av å invitera dykk til lustrameisterskapen for par.Arrangør i år er Gaupne bl, og begivenheiten finn stad på pyramiden senterkafe 13 april kl 1630.
Turneringa kjem til å gå over 15 rundar a 3 spel, forutsatt at me blir 8 bord. Maks antal spel blir uansett 45. Midt i turneringa tek me oss ein bedre middag.
På menyen i år står biff a la Thomas med passande tilbehøyr. Påmeldingsavgifta blir derfor kr 300 per pers. Tek de ansvar for å få med flest mogeleg  frå dykkar respektive klubbar?
Eg ynskjer tlbakemelding om kven som kjem innan torsdag 11 april.
Vel møtt til ei hyggeleg bridgeturnering.
 
 
Stig Rune
 

3-kvelds singel starter 11. april

Vi gjør som bruker, og det er å avslutte sesongen med en singelturnering. Denne gangen går den over tre kvelder.

Påmelding her

Takk for fine NBF organisasjonsdager

Takk for fine NBF organisasjonsdager

Innholdsrike og nyttige dager er kommet til en ende. Lørdags morgen startet med at Jeanine Brenna inspirerte oss til å rekruttere frivillige på en god måte og huske å avklare forventninger fra begge sider. Så ble alle med på å forme utkastet til rekrutteringskampanjen 2013-2015 via fornuftige, kreative og spenstige innspill. 

 

Ny nyhetsartikkel

Klubbmesterskapet sp.omg 7 spilt 04.04.13 se resultater.

 

Jeg gjør oppmerksom på at på resultatlista står det sp.omg 8 det er sp.omg 7.

Det er 3 kvelder igjen av klubbmesterskapet.

Ha en fin helg med masse fint vær.

 

Tom

2013