Avansert søk


Mot Vår kveld 1

Mot Vår kveld 1 ble vunnet av Sverre Å Selfors -Bjørnar Småli med 68,1% Og tror du ikke de trakk hverandre med vin lotteriet og kor ska dette ende :) På andre fulgte Jack Holand- Håkon Bogen med 57,9% og tredjeplassen gikk til Brynjar Karlsen -Bernt R Hagen med 56,5%

Ny nyhetsartikkel

1 Ivar Brenna - Svein Nordhaug 176,7
2 Per Erik Johnsrud - Rolf Jasrudvangen 169,3
3 Rolf Amudsen - Åge Sørmoen 159,3
4 Henry Nyhus - Fanny Hornnmoen 158,5
5 Svein Egil Sjøvika - Olav Trandem 153,1
6 Torild Johnsrud - John Aasum 145,5
7 Armand Sjøvika - Erik Tomta 125,4
8 Bernt Karterud - Leif Andersson 121,2

Norge nr. 10 i Amsterdam

Norge nr. 10 i Amsterdam

Norge ble nr. 10 i kvalifiseringen i White House Junior International. Laget kunne gått til A-sluttspill med 20-10 seier i siste kamp. I stedet ble det 6-24 tap og C-sluttspill. Kristoffer Hegge - Kristian Stangeland som spiller for Argentina, vant butleren (har riktignok tre par foran seg, men disse har kun spilt en runde av totalt 11 så langt). Kristian B. Ellingsen - Tor Eivind Grude avsluttet turneringen godt og scoret i snitt 0,65 IMP pr. spill. Bulletin på web: Daily bulletin.

Innertier

Karl Erik Ellingsæther er en av de ivrige juniorene vi har gjort bekjentskap med de siste kveldene i klubben, og på mandag tok han sågar en flott tredjeplass i makkerskap med Terje. Terje har sendt oss et spill der Lasse fikk føling med kreativitet og ungt pågangsmot. De fleste ville vel gått på limpinnen slik som Lasse gjorde.

I spill nummer 11 var kortene og meldingene som du ser av diagrammet under:

Karl Erik startet med å ta hjerter konge og dame, og alle fulgte. Neste kort som lå i disken fra den bolde junior var spar dame! Denne gikk til Essen hos Lasse, som fortsatte med kløver til knekt og dame. Terje spilte hjerter ess og Lasse trumfet i med bordets 10, før han spilte kløver hjem til stjeling med liten ruter. Ingen kan vel bebreide Lasse for å prøve en spar mot 10'ern nå, men da ble det teppefall. Terje stakk med knekten spilte ruter til ess i bordet hvorpå Lasse spilte kløver til stjeling og overstjeling hos Karl Erik. Spar 9 i retur fra Karl Erik til stjeling hos Terje, og ett stikk for hjerterknekt til slutt ble sluttresultat. Det ga en fin topp til Karl Erik og Terje, og en smultring til Lasse, etter et meget kreativt motspill. 

Trykk her for å se kort for kort.

9. kveld klubbmesterskapet

Åse og Atle nummer en! Torild og Torleif på andre, og Arvid og Øyvind på tredje.

Heldiggriser: Torild og Torleif 

 

Neste gang bli det koselige påskespurtpremier, og litt påskegodt til alle.

I kafeen blir det påskeboller! mmmm

5. kveld i klubbmeisterskapen

 

 

Magnar og Geir Arne parkerte resten av feltet, og vann i suveren stil i kveld.

 

Magnar i venstre biletkant. Ho andre er ikkje fullt so kjend, og  ho deltok heller  ikkje i turneringa.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sammenlagt etter 9 kvelder

Sammenlagten etter 9 kvelder finner du her

Gannjentene er Norges beste!!! (Men det visste du jo...)

 

NM damer lag ble spilt i Trondheim i helgen. Jammen gikk vi ikke hen og vant hele sulamitten! Me va ganske krye... I tillegg til Gannspillende damer, hadde vi fått forsterkning fra Farsund, nemlig flinke Åse Biribakken!

Resultatliste her : http://bridge.no/var/ruter/html/2100/nmdamelag2013.htm ( minus Homme )