Avansert søk


Mars-turneringen

 

 Under vises sammenlagt for alle par med 3 kvelder:

  Sammenlagt Marsturneringen 2013 Total: 
1 Roy Olsen - Freddy Larsson 176,8
2 Wiggo Nordskag - Terje Moen 168,9
3 Per Skretting - Roy van Putten 153,9
4 Terje Wold - Henning Klemo 148,2
5 Leif Aske - Ernst Rolf Olsen 144,7
6 Irene Skarpeid - Ole Skarpeid 131,8

 

Vinnere 20/3 (etter korreksjon) ble Kjell & Roar - 58,1 % Gratulerer!
Fordi Wiggo og Terje måtte bryte, var det mange spill som måtte gjøres om til middels.
Vi beklager at dette var glemt på 7 spill. Dermed ble det utropt feil vinner spillekvelden.

God påske til alle! Vi møtes igjen onsdag 3. april.

Delt seier 13/3 mellom Wiggo & Terje,
Freddy & Roy - hele 67,6 % Gratulerer!

Vinnere 6/3 ble Roy & Freddy - 56,0% Gratulerer!

Pga påsken bare 3 kvelder i mars-turneringen (6/3-13/3-20/3).
Men som vanlig er det også anledning til å delta på enkeltkvelder.

 

 

 

 

Våren 2013

Andre kveld av Mot vår ble vunnet av Jan og Oddbjørn med Thor Magne og Jarle på andre plass.

Sammenlagt har Brynjar og Egil tatt ledelsen med Roger og Tommy på andre plass.

FØRSTKOMMENDE TORSDAG SPILLES DET PÅ KANTINA TIL BÅSMO UNGODMSSKOLE.

 

SOMMERBRIDGE 2013

 Sommerbridge i Holmestrand 2013

VI spiller på Tirsdager  i Mai - Juni - Juli - August

Spillested vil bli Borgen  Kl. 18.30

Vinterturnering 2013 (3 kvelder)

SAMMENLAGT

Mandag 18.3
Pulje A
Pulje B

Mandag 11.3
Pulje A
Pulje B

Mandag 4.3
Samlet pulje

 

 

 

 

 

 

Vinterturneringen

Denne kvelden teller som 1. kveld i vinterturneringen, og også som en simultanturnering hvor resultatene fra mange klubber flettes sammen til en egen resultatliste

Resultater landsbasis

http://bridge.no/var/ruter/html/9901/2013-03-04.htm

 

Medlemskontigent 2013

 

Hovedregelen er at alle spillere skal være medlem av en klubb i Norge.

De som ikke er medlem av noen klubb vil etter 3 spilte kvelder bli automatisk meldt inn i klubben. Dette skjer via Ruter og er ikke noe klubben kan påvirke.

Kontingentkategorier:

·Standard: Medlemskapet for de aller fleste. Kr. 350,- (juniorer halv pris)
·Sekundærklubb: De som er medlem av en annen klubb i Norge og som vil/må være medlem av klubben/kretsen kan være fullverdig medlem av Sortland BK, men til en redusert sats. Kr. 100,- (juniorer halv pris)
·Introduksjonsmedlem (I-medlem): Som kursist kan man være fullverdigmedlem av klubben i 2 år til redusert sats. Kr. 100,- pr. år.

Det er ikke krav til lisens for å spille bridge. Lisenskravet gjelder bare for de som spiller i Seriemesterskapet i de 2 øverste divisjoner, spiller finalen i NM for klubblag eller NM Par. Kr. 500,- (Juniorer fritatt)

Kontingent og Lisens gjelder kalenderåret.

Klubben foretrekker at kontingent/lisens betales inn på bankkonto 4570.08.01490. Husk å merke med navn.

De som lurer på om de har betalt tar kontakt med kasserer (Torgny) for avklaring.

For å være registrert medlem av Sortland BK i 2013 må man betale medlemsavgift innen 1.april
Etter påske vil vi øke kveldsavgiften med kr. 10 for ikke-medlemmer.

 

 

8. kveld klubbmesterskapet

Karl Johan og Odd Ingve best i test! Nestbest Torild og Torleif, og på tredje Harald og Nils.

Heldiggriser: Torild og Torleif 

Sjur og Marius klar for 6.runde

Sjur og Marius stormar vidare i NM-lag. Idag var det 5.runde kamp mot Bergen Akademiske. Etter jevn første halvrunde viste dei styrke i andre og vann komfortabelt 120-48. No ventar vinnaren av Sørreisa/Bodø i 6.runde som og er siste hinder før NM finalen. Rett og slett glimrande.

Kari og Halvor spurtet inn alene !!

 

 Siden det var noe sykdom, ferie, høydetrening og jobb var det 5 bord i kveld. Men det skal ikke ta æren fra Kari og Halvor som spurtet inn til god seier i kveld. Det var en stund kun 2 par på pallen i de siste rundene(kun to par med høy score). Kai og Ove havnet på 2 plass. Men Henning og Trond fikk gode runder på slutten og tok en overlegen 3 plass til slutt. GRATULERER !


Personlig spilte jeg med eneste Schauer som møtte opp til spilling ikveld og jeg forventet meg at PJ dro meg opp til uante høyder, men etter en veldig trivelig kveld var det et minustegn foran scoren vår.......selv etter å ha spilt 20+ de siste rundene.


Henning og Trond hadde et fint meldingsforløp som stjal nesten alle poengene våres...det får du lese om nedenfor.

Men vi husker rekruteringsbridgen vi har på tirsdager...det er bare å møte opp, vi begynner kl 18.00 ! Og det ser ut til å hjelpe bra, for resultatlistene har nå en tendens til å jevne seg mer og mer ut og det lover godt !! Problemet med bridge er at jo mer man skjønner av dette jo mer av feilene ser man selv