Avansert søk


Første kveld i Klubbmesterskapet 2013

 Dybdahl - Garseg leder etter 6 runder av 19.

 

Resultatene finner du her  Neste tirsdag er det også kun 6 runder, lykke til.;)

 

 

 

 

Simultan og Hålkeføre sammenlagt

Da var Simultanturnering nummer 2 av året ferdig, dvs ferdig spilt hos oss, men totalresultatet vil ikke vise seg før ca 1500 imorgen på bridge.no sine sider.

Kveldens turnering ble vunnet at Ronny og Ole med Martin og Geir på 2 plass. 3 plassen gikk til Ragnar og Jan. Før siste runden var det delt tet mellom 1 og 2 plassen, men i den siste runden vant altså Ronny og Ole med 1 poeng, slik at differansen ble 2 poeng totalt.

Det var en gledelig nyhet også, Elisabeth Øian har valgt å gjøre comeback etter ca 7 år på sidelinjen. Vi ønsker Elisabeth hjertelig velkommen i klubben og håper hun blir å se titt og ofte i klubben vår. Da er vi i skrivende stund 3 kvinnelige medlemmer av Jessheim BK, så vi burde kanskje fiske etter noen flere hukjønn :)

Holkeføre som ble avsluttet forrige torsdag ble til slutt vunnet av Henning og Raymond, de vant dermed turnering nummer 2 hitill i år. 2 plassen med kun 3,8% poeng bak gikk til Odd Arild og Espen. 3 plassen kapret Geir alene da han spilte med 3 forskjellige makkere.

Neste uke er det altså start på en ny 3 kvelds turnering som vi har valgt å kalle Påskeharen.

 

Resultater 28. februar

 

Torsdag 28. februar spilte vi fjerde runde av Klubbmesterskapet, som spilles over 7 runder. Marian og Gunnleiv vant med 65,6 % foran Roger og Ståle som fikk 63,7 %. Tredjeplassen gikk til Odd Roar og Kjetil med 53,4 %.

 

Sammenlagt ligger Odd Roar og Kjetil på førsteplass foran Marian og Gunnleiv. Kolbjørn og Øystein er på tredjeplass.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ny nyhetsartikkel

26.02   Halvard og Halgeir var i storform igjen i dag, og tok et godt jafs inn på Svein og John Ivar. Stillingen sammenlagt er nå at sistnevnte leder med 459, Ha Ha 432, Ingeborg m.makker 429, Tor og Jane 400, Liv og Per 393, Morten og Øyvind 389, Knut og Jan Erik 384, Knut og Kjell 378, Ole og Inge 377, Gunborg og Leif Kristian 360 og Alf og Magne 347

Samanlagt sampel med Sogndal.

Samanlagt samspel med Sogndal etter 6 kveldar finn du under Les meir.

Ludvig og Ingar vant generalprøven

Ludvig og Ingar gikk seirende ut av enkeltkvelden foran Anne og Vibeke med Lars Håvard og Ole på 3.plass. 9 par deltok i turneringen og dermed møtte alle parene hverandre i løpet av kvelden. Klikk her>>> for å komme rett til turneringens resultater og spillutskrifter.

 

 

Klubbmesterskapet starter opp tirsdag 5. mars med 3 omganger før påske og de 3 siste omgangene etter påskeferien. Samtlige 6 omganger teller i sammendraget. Det spilles avsluttende omganger hver eneste gang og derfor kan parene spille så mange ganger de kan. Dersom de ikke deltar oppnår de 40 % hver gang de ikke har anledning til å spille.

Sluttresultat for turneringa med trekt makker.

Ole Herman vann 4. kveldsturneringa med trekt makker.Sluttresultat finn du under Les meir

Klubbmesterskapet 2013

nm_monrad2010_043.JPG22 par deltok i 2. spillekveld av Klubbmesteskapet 2013. Vant gjorde Gunnar Harr - Stig Arne Iversen(bildet) foran Svein Robert Vestå - Ståle Digre på andre og Håkon Arild Bergsrud - Oddmar Nyseth på tredje.