Avansert søk


4.kveld med trekt makker.

Kun 3 bord på startstreken då me avslutta 4-kveldsturneringa med trekt makker. Ernst og Torstein vann og samanlagtresultatet kjem seinare.

Et lite innspill

Som et resultat av den sløve innsatsen sist tirsdagskveld fikk jeg med makker på noen strafferunder med nettbridge. Utvilsomt mer hyggelig enn å slenge seg på ski rundt ei 150meters sløyfe fordi en ikke har treft en minimal blink på lang avstand med makspuls. Midtveis i ei turnering ble vi motspillere i en sjanserik slem, men når makker serverer det beste motspillet er det bare å vente på beta...

Så bra motspill at vi sjekket om det var feildublett

 

 

Mens jeg venter på at mailboksen skal bli full og telefonen glødende, så tar jeg et spill der makker var god ! Motspillet hans var så overbevisende at vi måtte sjekke at det ikke var feildublett etter vi så scorene.....

Spillet er fra 4.Divisjonen, (siste runde, spill 31) jeg skrev om at spillet sannsynlig kommer i avisen, men jeg har ikke tålmodighet til å vente  

Vi så for oss et tilnærmet normalspill med en liten pluss, men her har du scorene: 


Par    Kontr     Resultat      Poeng      Datum

1   201  4S  S  =   620        0.00   0.00    620

2   202  4S  S  =   620        0.00   0.00      

101 301  4S  S  =   620        0.00   0.00      

102 302  4S  S  =   620        0.00   0.00      

103 303  4S  S  =   620        0.00   0.00      

3   203  4S  S -1      -100  -12.00  12.00      

 

 

 

Rælingsmestern 2013 - Klar seier til Tom Stenbakk - Sigurd Frydenlund

Den tradisjonelle endagsturnering Rælingsmesteren ble for 2013 avviklet sist søndag 17 februar på klubbens spillested på Tajetun trivsselssenter. Deltakelse i år var meget god både kvantitativt og kvalitativt . Turneringen var tidlig fulltegnet med 28 par og vi endte tilslutt opp med en venteliste på 5 par.

Turneringsavviklingen gikk greitt  med  unntak av litt datatrøbbel i starten og det faktum at en av de påmeldte deltakerne ikke møtte opp uten å si fra . Dårlig oppførsel kallar vi sånt. Etter iherdig innsats klarte vi å skaffe stedfortreder. Takk til Toralf Stødle som stilte opp på meget kort varsel. Datatrøbbelet løste seg også etterhvert  med iherdig innsats av turneringsleder Trygve med god bistand fra Christian Scheie og vår egen Jon.

Underveis ble delt ut a ca ti spurtpremier og bl premie til beste par halvveis det vil si til spisepausen ca kl 1300. Denne siste gikk til Anton Reynir Gunnarson- Tim Nørgaard. I spisepausen fortærte vi nydelig lapskaus som var endel av i startkontingenten.

Overlegne turneringsvinnere ble tilslutt Tom Stenbakk- Sigurd Frydenlund hhv Høybråten/Lørenskog  med en poengscore på 62,8 %. En hyggelig og gledelig andreplass gikk til våre egne dvs hjemmelagets Arne og Bjørn med 58,4 % knepent foran Egil Nordby - Thor Andersen fra det nystiftede Nittedal BK. Vi gratulerer alle parene på pallplass og spesielt til våre egne Arne og Bjørn som til stadighet figurerer høyt oppe på våre resulatlister.

Det var pengepremier til de 7 beste parene og flotte statuetter til turneringsvinnerne. Fullstendig resultatliste finner dere under link Resulater 2013-02.17 over.

Da var Rælingsmestern 2013 vel i havn. Vi takker alle detakerne og ikke minst turneringsleder og støtteapparat og sier vel møtt igjen i 2014.

 

Randi og Jørn Stian vant 4 bords turnering i Kabelvåg 12. februar

 

Gledelig stort oppmøte  også denne tirsdag. Den mannen som ikke har en sterk kvinne med seg er sjanseløs i Kabelvåg.

Vi spilte de samme spillene som Ramberg hade siste torsdag, de som vil se på sine feilmeldinge kan finne kortfordelinger der.

 

Klubben æret vår gode venn, alles fastlege, og klubbkamerat Find Dreijer, som døde fredag, med et minutts stillhet.

 

Resultater som vanlig under 'Resultater'

 

 

Sandemesterskapet 2013

Jan Ingar Løvås og Einar Lærum hadde ansvaret for en prikkfritt gjennomført  Monradturnering med 54 spill for 29 par. Odd Frydenberg og Terje Lie vant. Roger med Vidar Glenne fra Drammen kom på andre plass. Harald og Lars kom på niende med Anne og Dag på 14. plass. Fullstendig resultat finnes her>>>

Roger og Vidar kom etter en fin meldeserie som eneste par til en vinnende 7 kløver på spill 28. Se "les mer.."

 

 

Årsmøte er vel overstått

Fredagens årsmøte er vel overstått. Det var et vellykket arrangement der vi etter møte spiste god mat og spilte 20 spill. Det var trukket ut 2 vinnere på forhånd. 8 plass og det paret som kom nærmest 50%


Tilfeldighetene gjorde at par nr 8 fikk NØYAKTIG 50%. Det vil si at Henning og Heidi tok begge premiene !


Utfyldig referat blir lagt ut senere, men styret er nå:
Leder: Tom Karlberg
Kasserer: Morten Thunberg
Styremedlem: Ingeborg Greve
Styremedlem: Kai Skogen
Styremedlem: Runar Steinmoen.

Ny nyhetsartikkel

Nok en storseier til Seierstens som allerede nå ser ut til å ha sikret seg klubbmesterskapet, da Halgeir og Halvard  fikk smake melkesyra etter det voldsomme kjøret de la opp til. Inge og Ole ser derimot ut til å ha funnet igjen formen fra i høst. Fire spennende kvelder igjen.

Klubbmesterskapet sist kveld

Gratulerer til Ole Martin og Rune (og John Ivar) som med en god sluttspurt ble klubbmestere, Børre og Tor Åge toppet listene i kveld og befestet posisjonen som klubbmester klasse B