Avansert søk


Årsmøte var avoldt i dag .

 

 

12 styk tilstede på Årsmøte det vart gjenvalg på styret.

Premiturneringen vart vunnet av . nr 1 Ola P og Harald H.nr 2 Ottar Frode og Inge  nr3 Oli Anne og Monica  

 

 

 

NBF

Etter en dubblerings feil, vart der noe arbeid å rette listen.

Nå er sluttresultatet endelig . Her er bilde av det segrende paret.

Hvilken kontrakt er best ?

I spill 23 kom jeg og makker i en kontrakt som ble diskutert en del. Jeg og makker var egentlig godt fornøyd med meldingsførløpet, men jeg skjønte fort at det var vi egentlig aleine om. Av den grunn setter jeg opp spillet her for å få fasiten. Hva mener du ?

Exit for BK Grand 1 i NM-lag

BK Grand 1 var på Sunndalsøra og spilte 4. runde i NM. Det endte med tap 116-54 over 36 spill. Dermed er begge lagene som gikk til 4. runde ute av cupen. Vi ønsker Sunndalsøra lykke til videre!

Rune og Reidun vant 18.02.

På andreplass kom Lars Ove og Hallgeir foran Jo Helge og Sevrin.

Resultatliste