Avansert søk


Sluttresultat Vår 1

1 Paul Husby 295,30 % 63,00 % 60,40 % 58,30 % 57,30 % 56,30 %
1 Odd Stormo 295,30 % 63,00 % 60,40 % 58,30 % 57,30 % 56,30 %
3 Bjørn Tore Storsten 287,30 % 61,30 % 58,30 % 57,30 % 55,70 % 54,70 %
3 John Endre Pettersen 287,30 % 61,30 % 58,30 % 57,30 % 55,70 % 54,70 %
5 Arne Weisser 287,10 % 70,30 % 57,70 % 54,60 % 53,10 % 51,40 %
6 Richard Dybfest 267,60 % 58,30 % 57,80 % 54,20 % 50,50 % 46,80 %
6 John Vågen 267,60 % 58,30 % 57,80 % 54,20 % 50,50 % 46,80 %
8 Roar Hansen 260,60 % 57,70 % 54,60 % 53,10 % 51,40 % 43,80 %
9 Atle Grande 260,40 % 58,90 % 55,70 % 50,70 % 50,00 % 45,10 %
10 Truls Solem 258,30 % 63,20 % 55,40 % 47,90 % 47,40 % 44,40 %
10 Kjell Braa 258,30 % 63,20 % 55,40 % 47,90 % 47,40 % 44,40 %
12 Viggo Rødsjø 257,80 % 60,90 % 54,90 % 51,00 % 46,40 % 44,60 %
12 Tore Døsvik 257,80 % 60,90 % 54,90 % 51,00 % 46,40 % 44,60 %
14 Sigmund Holdaas 255,60 % 56,30 % 53,60 % 52,10 % 48,20 % 45,40 %
14 John Wiklem 255,60 % 56,30 % 53,60 % 52,10 % 48,20 % 45,40 %
16 Einar Gjestad 254,90 % 58,90 % 55,70 % 50,70 % 50,00 % 39,60 %
17 Rolf Ervik 234,10 % 49,50 % 48,20 % 45,80 % 45,30 % 45,30 %
18 Arne Ervik 227,00 % 48,80 % 48,60 % 44,30 % 43,10 % 42,20 %
18 Jens Nilsen 227,00 % 48,80 % 48,60 % 44,30 % 43,10 % 42,20 %
20 Jan Stallvik 223,10 % 52,10 % 49,40 % 42,90 % 42,20 % 36,50 %
20 Kjell Leiseth 223,10 % 52,10 % 49,40 % 42,90 % 42,20 % 36,50 %
22 Oddvar Nøstan 185,90 % 49,50 % 45,80 % 45,30 % 45,30 % 0,00 %
23 Kjell Nilsen 112,70 % 70,30 % 42,40 % 0,00 % 0,00 % 0,00 %
24 Tore Hellem 48,20 % 48,20 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 %
25 John Audal 45,30 % 45,30 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 %
25 Jørund Berg 45,30 % 45,30 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 %
27 Knut Arnet Schanche 42,40 % 42,40 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 %

Klubbmesterskap over åtte kvelder. Sjette kveld mandag 11. februar

Klubbmesterskap over åtte kvelder. Sjette kveld mandag 11. februar 2013
       
1 Tor Jostein Hunstad Andres Guttormsen 60,4 %
2 Magne Birkelund Arthur Jensen 57,5 %
3 Rita Losnedal Harry Nymo 56,3 %
4 Steinar Abelsen Helge Moldjord 55,8 %
5 Kjell Wiik Arnljot Leinan 51,7 %
6 Astrid Brunes Bodil Skogøy 51,3 %
7 Brith Mikalsen Snorre Omreit 50,4 %
7 Siw Elisabethg Olsen Olav Westvig 50,4 %
9 Thorbjørn Benjaminsen Oddvar Bakkerud 48,8 %
10 Gro Karlsen May Hognes 48,3 %
11 Sølvi Ingvaldsen Heine Hanssen 41,3 %
12 Tone Mikalsen Ine Marie Lillevik 40,0 %
13 Elsa H. Hansen Kåre Johansen 37,9 %
  Frirunde   -0,1 %
      650,0 %
  Sammenlagt:    
1 Helge Moldjord Steinar Abelsen 353,5 %
2 Andres Guttormsen Tor Jostein Hunstad 333,6 %
3 Siw Elisabethg Olsen Olav Westvig 326,0 %
4 Rita Losnedal Kjell Alvenes 312,7 %
5 Arthur Jensen Magne Birkelund 311,9 %
6 Oddvar Bakkerud Thorbjørn Benjaminsen 311,1 %
7 Brith Mikalsen Snorre Omreit 311,0 %
8 Arnljot Leinan Kjell Wiik 295,4 %
9 Bodil Skogøy Astrid Brunes 283,6 %
10 Ida Novik Nilsen Tone Mikalsen 281,5 %
11 Elsa H. Hansen Kåre Johansen 261,0 %
12 Sølvi Ingvaldsen Heine Hanssen 253,8 %
13 May Hognes Gro Karlsen 239,1 %

 

Klubbmesterskapet 2013 - 6. spillekveld.

 

6. spillekveld i klubbmesterskapet  ble vunnet av Jens H. Gundersen og Jan Steinar Mydland med Erik Finstad og Håkon Lesteberg på andreplass og Jan Erik Hesstvedt og maria Svae på tredje plass. Komplett resultatliste og spillestensiler under http://bridge.no/var/ruter/html/0223/2013-02-11.htm 
Klubbmestere i 2013 ble Jens H. Gundersen og Jan Steinar Mydland, med Arne og Lilly Tveiten og Erik Finstad og Håkon Lesteberg på de neste plassen. Komplett liste under http://bridge.no/var/ruter/html/0223/2013-1klubbmesterskap1.htm
Gratulasjoner til alle.

 

 

Oppstart av spilling etter jule- vinter ferie i dag 12.02.2013 - avlyst, prøver på nytt neste tirsdag

 Alle er velmøtt til spilling i dag kl 18.00 på vanlig sted.

Vi blir å spille en løskveld mulig også singel vist det ikke er stort oppmøte.

Juniorlandslagene i 2013

Juniorlandslagene i 2013

Våre tre juniorlandslag - U25, U20 og Jenter (U25) - skal i år spille Nordisk mesterskap på hjemmebane. Mesterskapet spilles på Rica "Olrud" Hamar i påsken. Sesongens store mål er ellers EM som går i Wroclaw i Polen i sommer der Norge stiller med to lag i U25 og U20 klassene. NBF har tatt ut lagene som skal representere Norge i mesterskapene.

Ny nyhetsartikkel

klubbmesterskapet 2013 sammenlagt etter 2 av 10 kvelder hvorav 8 er tellende:

12 par har deltatt. res over middels

1.Øyvind Fløystad - John Arvid Fiane   112.1%

2.Egil Hartviksen- Jens Ivar Gunleifsen 111.1%

3.Elin Mari Langaas- Tom Danielsen 110.4%

4.Odd Ivar Bredesen- Jon Hagelia 104,2%

5.Harald Alsvik- Hans Magne Halvorsen 103.1%

6.Stig Langaas- Torstein Evensen 101.2%

Thea på landslaget!

 

 

 

 

 

NBF har no tatt ut landslaga som skal spela Nordisk meisterskap for junior på Hamar i påsken. Thea er med! Dette er truleg første gong at klubben har ein spelar som speler på eit offisielt landslag.

Les meir om landslaguttaka her

 

 

 

 

Holkeføre 2, samt spørsmål til kretsturneringene våre

Beklager sein oppdatering, har vært mye resising i det siste....

10 par på startstreken forrige torsdag, veldig bra, spesielt når vi vet at Egil og Geir, samt Ronny og Martin var fraværende. Svein Otto var heller ikke der, så da manglet 5 av de som kan være faste på spillekveldene våre. Roger og Stig Olav var heller ikke tilstede. Nå gleder jeg meg bare til alle kan møte opp samtidig :)

Kveldens vinnere ble Hans Hansen og Rolf Foss, de endte til slutt på 58,3%. 2 plassen gikk til Espen og Odd Arild med 57,9%, mens på 3 plassen fant vi stabiliteten selv så langt i år, Henning og Raymond med 55,1%. Sammenlagt leder Henning og Raymond forran Odd Arild og Espen, Terje og Bjørn på 3 plass.

Minner om påmelding til KM Par som går av stabelen den 15 og 16 mars på folkets hus i Strømmen. Joda, det stemmer, vi spiller KM Par på fredag og lørdag.... Hvorfor? Jo slik at vi ikke får spilt så mange spill, samt at vi heller ikke ødelegger søndagen...... Noen synes det er viktigere å spille på en fredag etter en lang arbeidsuke, for da er man i toppform til å spille om kvalifisering til NM Par.... Det finnes få om ingen andre kretser i verden som legger en viktig turnering til en fredag..... Jeg er opptatt av at de beste skal vinne(ikke meg selv), samt at KM Par må være en rettferdig turnering samt at det må være en test på det å spille 3 dager til ende i en eventuelt NM Par finale... 

Samme som 4 divisjon må være en test for å teste skills, samt forberede de som har lyst til å kjenne på hvordan det er å spille en stor turnering. I samme slengen kritiserer jeg nok engang måten KM Lag blir spilt på i vår krets.. EN LAGKAMP TURNERING KAN IKKE BLI AVGJORT VED Å SPILLE 7 spills kamper.... Dvs ikke en turnering som det faktisk er plass til å spille med feks 14/16 spills kamper, men at man gjør om turneringsformen til å være en monradturnering, startposisjonene vil være tatt ut fra fjorårets turnering, slik at de beste vil møte de beste og de svakeste vil møte de svakeste... Dette er veldig enkle ting. Seeding i 1 runde burde ikke eksistere, det burde være lagt opp til at de 2 første trukne rundene består av møter mellom stort sett jevne lag. Da vil et KM Lag være så å si 100% rettferdig. Samt at jeg kanskje stiller opp for å delta...