Avansert søk


Norsk dame-triumf i Vilnius Cup


I den store internasjonale lagturneringen Vilnius Grand Prix vant Norway Woman kvalfiseringen! På laget spilte Bodil Nyheim Øigarden, Liv Marit Grude, Maja Rom Anjer og Pernille Lindaas. 

 

Kjempeinnsats av (f.v.) Liv Marit, Bodil, Maja og Pernille! 

Søndag fortsetter lagturneringen som et finalespill hvor de åtte beste møtes i en pulje for å avgjøre topp-plasseringene, mens resten spiller om plassen fra nr. 9 og utover. I dag og lørdag er det parturnering.

Før den åpne lagturneringen spilte Monaco med Tor Helness og Geir Helgemo på laget en turnering for inviterte lag. De gikk helt til finalen, men tapte der på verst mulig måte mot Irland som vant kampen med 0,9 IMP! 

 

Ny sesong.

Vi er i gang igjen! Sesongen har startet, og vi spiller tirsdager kl. 18.30 på Bøndernes Hus på Løten. Hjertlig velkommen alle bridgeinteresserte :-)

Klart for NM for par!


I helgen spilles PARFINALEN, alltid ett av sesongens høydepunkt i norsk bridge.

Finalen i NM for par spilles på Quality Airport Hotel i Stavanger. På startstreken fredag stiller 54 par. Mesterskapet avsluttes søndag.

Vi kommer selvsagt til å følge opp turneringen her i bloggen.

Informasjon om parfinalen, kvalifiserte deltakere, tidskjema osv. kan du finne her.