Avansert søk


Km lag - Finalehelg

Det nærmer seg finalehelg med stormskritt og de fleste lag er i rute. Se over pulja der ditt lag er med får å se at alle resultater er sendt inn.

Årets finalehelg går på Grand Hotel på Steinkjer. Viktig at folk som skal overnatte bestiller rom så snart de vet at de skal være med.

Denne turneringen er allerede betalt, så det er ingen kontingent denne helgen. Vi anser derfor ALLE lag som påmeldt til A og B-finale inntil vi får en avmelding.

Grand Hotel har kaffe, is, frukt, vann mm til alle spillere. Dette koster 85,- pr dag og er obligatorisk for alle å betale. Vi samler inn dette begge dagene.

Trykk her for invitasjon: INVITASJON

Vi håper så mange som mulig kommer denne finalehelga.

Har du spørsmål ang turneringa ta kontakt med Ragnar Davidsen på 98881132 eller Alexander Flakstad på 90552104

Resultatservice

Ferdig turneringer:

Velkomstturneringen Singel

Par Mester

Par A+B

Butler lag

Lagturnering

Mixturnering

Er du nyskjerrig på Storefjellsfestivalen 10.-13. juni 2011 trykker du på logoen under.

Grasrotandelen

Det er sikkert mange av klubbens medlemmer og deres nærmeste som spiller regelmessig eller sporadisk på Norsk Tipping sine mange spill.  Ikke sikkert at alle er klar over at de gjennom 'Grasrotandelen' kan gi sin støtte til 'klubben i sitt hjerte'.  Ved å linke tippekortet ditt opp mot Ski Bridgeklubb sin 'konto' i Norsk Tipping vil 5% av innsatsen din gå til klubben.  Dette kan bli et kjærkomment tilskudd til klubben og dermed også vil komme medlemmene til gode.
Klikk på logoen nedenfor for nærmere info!

Klubbmesterskapet 2011

Fjorårets mestere Frode og Jan leder med knappest mulig margin foran Geir og Lars Erik. Rett bak disse så er det Odd Arne og Arild og Knut og Bjørn. Et lite sprang ned til 5 plassen som Leif Åge og Marit holder. Alltid farlige Arne og Øyvind har 6 plassen. Jan Erik med Bjørn har spilt jevnt og holder en 7 plass. Vi har kun spilt 27 spill av 87, så mye kan skje ennå.15 par er over middels, og med en knall kveld så er man fort der oppe. Et artig poeng er at de 2 parene som leder har møtt de samme parene bortsett fra at Jan og Frode møtte Dag og Per og Lars Erik og Geir møtte Niels Christian og Simon.   Resultatlisten

Stian Andersen vant åpningssingel


Foto: Jon Sveindal - Bridge i Norge
Stian Andersen(bildet) vant velkomstturneringen fredags kveld.

Velkomstturneringen ble vunnet av Stian Andersen, Lillehammer BK foran Erik A. Eide, København. Tredjeplassen gikk til Nils-Otto Eliassen, Kongsvinger BK. Vi gratulerer!

Sluttresultat finner du her

Bilde av pallen finner du under les mer...

Tap med 2 imp mot Tromsø i 6. runde!

Så var det exit for siste Grandlaget i årets NM for lag. Det blir første finale på 3 år uten BK Grand i det gode selskap. 2 fattige imp - og hvor mye er det? Det er fra 50-80 poeng, eller den ekstra beita, eller det du kan miste på et agressivt utspill osv. osv.

Tommys (bilde) rapport hjem var omtrent slik: Vi lå bak med 28-35 etter første omgang og hadde et par tre spill der vi kunne gjort den hele store forskjellen. I andre omgang hadde vi også nok av spill til å hente 2 nødvendige imp, derfor føles det bittert akkurat nå.

Med andre ord en tett kamp, og vi får bare ønske Tromsø lykke til videre.

KM LAG - Viktig melding!

Det har sneket seg inn en liten feil. Vi starter spilling på lørdag kl 11:00

Endring av NM par?