Avansert søk


Vinkveld

Vinkvelden i Mo ble vunnet av Bjørn Lunde- Ann K Karlsen med 65,6% På andre fulgte Sverre Å Selfors-Bjørnar Småli med 63,5%  og tredjeplassen gikk til Bjørn E Rydland-Leif Riksvold med 55,2%

Sommerbridge

Pga. dårlig oppslutning ble kveldens spilling arrangert med en lagkamp. Fredrik, Erik, Tore og Nils-Otto vant kampen mot Ragnar, Hanne, Svein og John.

Kveldens spilling er avlyst

Pga landskampen mot Sveits i kveld ble oppslutningen for liten og vi valgte (ble tvunget) og avlyse spillingen i kveld.

Sommerbridge 12

10 par deltok og kveldens spilling ble vunnet av Tormod og Svein-Erik foran Vigdis og Geir Ola.

Sesongstart høsten 2013

Hele 12 par fant veien til Kommunelokalet da Galleberg BK startet opp bridgesesongen etter drøye 3 måneders sommerferie. Det var gledelig å se at 6 av våre I-medlemmer deltok (de 2 første årene som medlemmer i bridgeforbundet) og i tillegg stilte det opp 1 par fra Nesbygda og 1 par fra Holmestrand.

 

Det er seg som hør og bør enkelte endringer i makkerskapene, både fast og for denne enkeltkvelden. Best av alle i sesongstarten var det nykomponerte paret Vidar Sund og Ludvig Guldal. De begynte å spille sammen i siste del av sommerbridgen i Holmestrand med en 3. plass som beste prestasjon. Nærmest vinnerparet kom Einar Lærum – Ole Gran mens ringrevene Erling Galleberg og Einar Nyork tok den siste pallplassen.

 

Allerede førstkommende tirsdag starter høstturneringen som går over 4 spillekvelder i september og alle teller i sammendraget. La oss håpe på enda bedre deltakelse da!

 

Ny nyhetsartikkel

Første spillekveld med bridgemate.

Teknikken fungerte veldig bra, og takket være Halvard fikk vi justert et spill som måtte beregnes med prosentscore. Klikk ellers på "les mer"