Avansert søk


Resultater 11. Februar

Hele 16 bord denne kvelden. Det begynner å bli trangt. Det er jo bare et luksusproblem. Jørgen orienterte først om sponsoravtalen og hva firmaet Inoventio (http://www.inventio.no) står for, Deretter så var det utdeling av vin til de 2 som har knekt stoler. Jeg vil oppfordre alle medlemmer til å ikke knekke de nye stolene, Det blir ikke nødvendigvis vin for det.

I spillingen så var det jevnt i toppen, og flere hadde muligheten til å vinne, Odd Arne og Arild vant foran Arne og Øyvind, rett bak som kom Bjørn og Knut, Jon Inge og Frode (Solberg) har begynt å stabilisere seg i toppen, og de fikk en 4 plass. Resultatlisten, Sanna og Liv fikk en velfortjent premie som beste B-par.

I morgen så er det kretsrunde. Den 7 av totalt 9. Dette blir spennende. Lykke til,

Geir Helgemo og Tor Helness  flytter til Monaco

Geir Helgemo og Tor Helness flytter til Monaco

I følge en artikkel i BIN har to av våre fremste bridgespillere gjennom mange år bestemt seg for å emigrere til Monaco.

Monaco er som kjent et skatteparadis og i følge planene skal profflaget til styrtrike Pierre Zimmermann danne kjernen i et nytt landslag med ambisjoner om å vinne Bermuda Bowl.

Avtalen om å bli landslagsspillere for Monaco skal ha blitt underskrevet i forrige uke.

Einkvelds IMP Across the field - 11. januar 2011

Harald Bastiansen/Frank Ove Sandvik vann A, 

Otto Sæterdal/Arne Birger Nævdal vann B

Resultat A-pulje her, B-puje her

14. desember 2010 - Einkvelds

Resultat A-pulje her

Ny-scora etter datacrasj B-pulje her

 

 

SKYR yoghurt kommer til storturneringen, kommer du?

Vi kan glede alle våre deltagerene med at vi også i år som eneste bridgeturnering i Norge og i samarbeid med Kavli kan tilby SKYR yoghurt til alle som ønsker det!

Helgemo og Helness flagger ut og representerer Monaco fra 2012

Bridge i Norge (BIN) melder  at Tor Helness (53) og Geir Helgemo (41) er tapt for det norske landslaget. Fra og med 2012 skal de spille for skatteparadiset Monaco. Du kan lese mer om det her, og på Kristiansand BK sine sider kan du leses Snorres kommentarer her.

Juniorsamling

Juniorsamling

NBF Midt-Trøndelag arrangerer juniorsamling i Trondheim 25.-26. mars 2011.

Se innbydelse her.
Påmeldingsside på NBF Data singel og par.

Nytt turneringsreglement

Nytt turneringsreglement

Nytt turneringsreglement, gjeldende fra 1.9.10 er omsider ferdig og klart for publisering. Du finner det her.

Alle endringer er markert med gul bakgrunn sånn at det er lett å se dem.

Vær oppmerksom på at annonsering innføres for 1NT og fargeåpninger på 2-trinnet. Dette gjøres gjeldende fra 1.7.11. Dette finner du i vedlegg III: Regler for bruk av alert og annonsering.