Avansert søk


Terje Iversen - Are Døvle vant MP-treffet i Vadsø BK

  

Are Døvle og Terje Iversen vant MP-Treffen på klubbnivå, desverre kommer man ikke høyt på landsbasis med 1538 poeng, 178 over middels. Like bak vinnerene kom Alf Helge Jensen - Kåre Beyer Kristiansen med 1526 poeng mens Thor Erik Hoftaniska - Jarno Johnsen kom på 3. plass med 1488 poeng. Middels var 1350. Bilder finner du her

Sluttresultat her - Spill og Facitscore

Vadsø BK 2 slo ut Alta BK av NM for klubblag!

Vadsø BK 2 slo ut Alta BK i 2 runde av NM for klubblag i kveld. Laget lå under 32-51 i halvtid men kunne notere en knapp 74-69 seier til slutt. Vi gratulerer!

På laget spilte: Jarno Johnsen, Jarl Kvikkstad, Asbjørn Anthonsen og Alf Helge Jensen.

Vadsøturneringen 2010

 

Vadsøseier i Vadsøturneringen 2010


Geir Olav Næss og Kåre Beyer Kristiansen vant!


Pallen: Svein, Ivar, Geir Olav, Kåre, Jonny og Roy Hugo.

Billedgalleri premieutdeling finner du her

Billedgalleri fra dag 2 finner du her

Billedgalleri fra dag 1 finner du her

Her finner du sluttresultatet fra Velkomstturneringa 2010

Her finner dusluttresultatet fra Hovedturneringa 2010

Velkommen til Romjulsbridge 28. desember

  • To puljer: Åpen / Maks Ruternål
  • Kretspoeng
  • Kl 17.00 - Ca 22.30
  • Turneringsleder: Per Halvorsen
  • Kjøkkentjeneste
  • Åpen pulje:  Påmelding her
  • Maks Ruternål:  Påmelding her

Romjulsbridge 28. desember

 

Kristine og Sølvi vann!

Klubbleiar og sekretær vart nr 2

Resultat her

Kaos og Espen vant den 06.12.10

I kveld fikk vi hyggelig besøk av Espen Kvam (bildet), og han var ikke mindre beskjeden enn at han tok førsteplassen sammen med Karl Oskar Fjørtoft. På andreplassen kom Rolv Sunde og Arne Kaaresen og på tredjeplass kom Jo-Helge og Severin Rørvik.

Vi gratulerer, for øvrige resulater se her.

VIKTIG!

Medlemskontingent har forfalt til innbetaling og alle medlemmene skal ha fått giro enten tilsendt i posten eller på klubbkveld. Innbetalingsfristen ble satt til ultimo November, og det er viktig å merke seg at BK Grand må betale for de som står innmeldt i klubben ved årskifte.  For å unngå det har Tommy gitt beskjed om at alle som ikke har betalt innen 20. desember vil bli utmeldt av klubben slik BK Grand ikke blir fakturert. Så ønsker du å spare Tommy for en del ut- og innmeldingsproblemer i romjula og rett over nyttår, ja så sørger du for at kontingenten er betalt til den 20.